Doprava.png 

Doprava

V této části naleznete kompletní ceník dopravy a platby. Termíny dodání se na vztahují zboží, které je aktuálně skladem. Do uvedených cen je započítáno DPH.

vlnovka  Dodací doby

Dodací doba se vždy odvíjí od skladové dostupnosti produktu. Skladovou dostupnost zjistíte na kartě produktu.

 Prodávající se zavazuje vyexpedovat, nebo předat dopravci objednané zboží nejpozději do 9 pracovních dnů od obdržení objednávky. Při platbě formou převedu peněz bude objednávka vyřízena až po připsání peněz na účet.

Níže je uveden přesnější popis odpovídajícího způsobu dopravy:

vlnovka  Česká Pošta

Expedice Obchodních balíků České pošty, u kterých si naši zákazníci zvolí způsob dopravy Českou poštou probíhá ve všední dny od 10:00 do 15:00. Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici. Bohužel naše firma nemůže zařídit, aby se k Vám rozvoz dostal v určený čas. Není tedy možno si čas stanovit. Stejně tak telefonický kontakt od zaměstnanců České pošty je velmi ojedinělou záležitostí. Proto je třeba vyčkat rozvozu na uvedené dodací adrese. Bližší informace můžete zjistit telefonicky na Vaší poště. V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude Vám zanecháno oznámení o uložení zásilky na Vaší poště, kde je posléze nutno si zásilku vyzvednout (dle pracovní doby pošty v místě určení). Občas se bohužel stane, že oznámení není z nějakého důvodu zanecháno (bližší informace proč se tak v konkrétním případě nestalo, jistě podá pošta v místě Vašeho bydliště) a v takovém případě je zásilka taktéž uložena na poště. Prosím pozor, pokud jste tedy následující den po našem upozornění o expedici zboží neobdrželi zásilku a ani nenajdete oznámení o uložení je zásilka na 90% uložena na Vaší poště. V takovém případě se prosím na poštu bez váhání obraťte. Pokud si zásilku na poště nevyzvednete do 7 dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.

vlnovka  PPL

Expedice balíků, u kterých si naši zákazníci zvolili způsob dopravy PPL, probíhá ve všední dny od 10:00 do 15:30. Doručení balíků probíhá následující pracovní den po expedici. Doručování firmou PPL probíhá ve všední dny přibližně v časech 7:00-18:00. Tento čas se liší v jednotlivých lokalitách. Bohužel prodejce nemůže zařídit, aby se k Vám rozvoz dostal v přesný čas. Na depu je možno si vyžádat telefonický kontakt na řidiče a s tím se pak dohodnout na místě a čase předání. V případě, že nebudete na místě zastižen(a), bude Vám zanecháno oznámení o uložení zásilky na nejbližším depu. Na tomto oznámení bude uveden telefonický kontakt, na který je možné se obrátit ohledně dohodnutí času opakovaného pokusu o doručení zásilky. Pokud se však s dopravcem nedohodnete na termínu dalšího doručení do 7mi dnů, bude zásilka označena jako nevyzvednutá a vrácena zpět na naši adresu.

vlnovka  Doručení balíku

Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilku Vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den. Hmotnost balíku je omezena do 50 kg. Zásilku vám doručí následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele.

vlnovka  Převzetí a reklamace

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Česká pošta

  • poštovné a balné 120,- Kč
  • dobírka 65,- Kč 

PPL

  • poštovné a balné 162,- Kč
  • dobírka 65,- Kč

Převod na účet

  • poplatek 0,- Kč
  • Číslo účtu: 237590598/0300